op 07-08-2023 12h34
Ik probeer een factuur te betwisten maar krijg gewoon geen reactie terug.
60 euro roaming aangerekend en nergens kan je het roaming verbruik zien (land of mb). Ook niet in de klantenzone.
Ik kreeg 3 berichten tijdens een vlucht (de prijs en een waarschuwing + dat ik aan 60 euro zat) op exact dezelfde moment (wat dus al niet kan).
Mijn roaming stond aan maar dataverbruik stond uit + ik had wifi onboard.
Er is geen MB aan data verbruikt (gsm houd dit bij).
Alles doorgestuurd naar de chat (inclusief bewijs van 0 verbruik in die periode) en er wordt gewoon niet gereageerd.
Iemand een oplossing?
op 08-08-2023 9h22
Hallo @stino89 ,
Kun je contact met ons opnemen op Facebook of Instagram?
Ik kan de vraag voor je stellen
Rizlaine
op 10-08-2023 7h04
Het zou natuurlijk makkelijk zijn als ze dan gereageerd wordt op Instagram ook...
Dit gaat naar de ombudsdienst...
op 11-08-2023 17h26
@stino89 , Kun je me privé het mobiele nummer geven? Ik zal het team vragen het te controleren.
op 06-10-2023 11h53
Hier exact hetzelfde probleem, op de factuur staat dat de 20GB die inbegrepen zijn niet overschreden zijn maar toch wordt er 60 euro aangerekend. Ik had nochtans aangeduid dat ik niet meer dan 5 euro buiten de bundel wilde gaan. Er is ook geen klantendienst die hierbij kan helpen!
op 06-10-2023 11h56
Hallo @wouterfitness ,
Ben je in het buitenland geweest?
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via Facebook, Instagram en chat...
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.