1 dag klant en nu al spijt!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-02-2024 9h41
Gister de installateur langs gehad, heeft de modem geïnstalleerd maar er moest nog iets geactiveerd worden. Zou meteen gebeuren. Installateur vertrekt en een uur later was mijn oude internetverbinding weggevallen. Nu zit ik al 2 dagen zonder internet en geen reactie op de chat!! 7/7 chat?? Wat een farce!!! Heb nu al spijt dat ik ben overgestapt van Mobile Vikings naar jullie!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
15-02-2024 13h34 - bewerkt 15-02-2024 13h35
ik ben klant sinds 07/02/2024, juist factuur gehad van 39 euro voor internet, normaal gezien zou ik dit aan 29 euro hebben de eerste 3 maanden... heb al spijt van de overschakeling van Proximus naar Hey, ben nu al uren aan het wachten op antwoord.... Als ik ten laatste morgen niks gehoord heb of gelezen schakel ik terug over en wordt de factuur NIET betaald. Je hebt recht als klant om binnen de 14 dagen op te zeggen na oplevering zonder een vergoeding te betalen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 15-02-2024 17h10
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 15-02-2024 17h39
Nog steeds dezelfde probleem. Iedere dag een 40 minuten aan de lijn gehangen met de technische dienst van Hey/ Orange. Vandaag lag zelfs hun systeem eruit. Moest morgen nog maar eens terugbellen. Wat een amateuristische gedoe daar!!

