op 13-02-2024 19h00 - laatst bewerkt op 16-02-2024 19h42 door Rizlaine
Ik had gisteren beslist om van base naar hey te gaan. En ik krijg opeens een mail van:
Bedankt voor je bestelling van een hey!-abonnement.
Helaas kunnen we momenteel niet overgaan tot de overdracht van je nummer [...] omdat we niet beschikken over je correcte simkaartnummer bij UNKNOWN.
Contacteer ons op het nummer 0800 35 330 van maandag tot zaterdag van 9 uur tot 17.30 uur om samen tot een oplossing te komen.
Prettige dag!
Het hey!-team
Dus ik bel naar dat nummer -- dat blijkt een Orange support nummer te zijn en daar willen ze me niet helpen, ze verwijzen naar de Chat van Hey... maar daar zit enkel een oerdomme chatrobot die al direct laat weten "Ik zal ons gesprek doorgeven aan mijn collega... Ga niet weg, hij of zij pakt dit zo op.", mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen. 😉. Dit klopt helemaal niet ik heb uren zitten wachten maar nog steeds geen antwoord.
Gelieve dit zo snel mogelijk te fixen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
16-02-2024 19h41 - bewerkt 12-03-2024 14h48
Hallo @anom ,
hey! is een 100% digitaal merk... Je kan contact met ons nemen via chat of onze sociale netwerken en ons de juiste informatie geven 🙂
Rizlaine
16-02-2024 19h41 - bewerkt 12-03-2024 14h48
Hallo @anom ,
hey! is een 100% digitaal merk... Je kan contact met ons nemen via chat of onze sociale netwerken en ons de juiste informatie geven 🙂
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.