Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

abonnement

Beste Ayse en Sema, jullie hebben mij allebei toegezegd dat ik met mijn L abonnement 80 GB zou krijgen. Dit is nog steeds niet zo.

Vraag

• 

Abonnement

428

2

0

0

• Fout op Eerste factuur

Beste, Ik ontving mijn eerste factuur, ik heb alleen voor 'internet' gekozen. Helaas merkte ik op dat er ook een chromecast is aangerekend van 20€. Graag zou ik deze volgende maand in vermindering willen zien op mijn volgende factuur. Het is helaas onmogelijk om iets of iemand te contacteren om dit

Vraag

• 

Nieuwe structuur

358

2

0

0

• activering simkaart

beste, ik heb mijn simkaart ontvangen, maar als ik de nummer ingeef via de link, herkent hij de simkaartnummer niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

295

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Dataverbruik buiten Europa blokkeren

Weet iemand of je data-verbruik buiten europa kan blokkeren? Concreet ga ik op vakantie in Oostenrijk vlag tegen de Zwitserse grens. Bij andere operatoren heb ik al het probleem gehad dat op wandelingen in oostenrijk mijn telefoon toch connecteert op een Zwitsers netwerk. Gevolg, 10-tallen euro's vo

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.4K

5

0

• Overstap naar Hey en bijhorende problemen

Aangezien men bij Hey! moeilijk te contacteren is, lijst ik alvast hier de voorkomende problemen op ter documentatie en in de hoop dat men contacteert: Via de chat komt er geen reactie op vragen dus daar geraak ik niet verder. Dan maar de telefoon geprobeerd en een vriendelijke man aan de lijn gehad

Vraag

• 

Technische vraag

1.9K

6

0

0

• activatie

Op 29-12-2024 ben ik veranderd van Orange naar Hey. Tot op heden is mijn simkaart nog niet geactiveerd .Als alleenstaande ben ik niet meer bereikbaar ,ik heb geen andere telefoon. Ik heb verschillende berichten op de chat geplaatst maar er komt geen enkele reactie. Men stuurt wel een rekening period

Vraag

• 

Activatie

552

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten