op 22-11-2024 11h56
Meer dan een maand geleden, besloot ik het vast internet + 4 mobiele nummers van Orange te transferen naar Hey.
Omdat dit via de website om welke reden dan ook niet ging, werd er telefonisch contact opgenomen om dit in orde te brengen.
Tijdens dit gesprek vroeg ik om voor de 4 mobiele nummers een Hey L abonnement af te sluiten. Tot mijn grote verbazing merkte ik enkele momenten later dat dit niet correct was gebeurd; ik kreeg 4-maal een Hey S.
En dan begint de lijdensweg.
uren aan de chat zonder enige oplossing, het dossier wordt met hoogdringendheid behandeld, etc.
Op een bepaald ogenblijk word ik dan toch eens gecontacteerd waarop er overeengekomen wordt om de abonnementen eerst stop te zetten, en onmiddelijk daarna terug te activeren met de gevraagde formule Hey L.
Weer niets.
Terug diverse chats, evenwel geen oplossing.
Ondertussen zijn we een maand verder, en zouden wijzelf in staat moeten zijn om online het abonnement te up-graden, maar dat lukt hoegenaamd niet. Deze functie werkt niet. Op bevestigen drukken heeft geen enkel effect.
Inmiddels kreeg ik reeds voor 1 nummer een afrekening (van 310 euro). Ik heb in het verleden reeds gemeld dat ik dit niet zal betalen maar ik hier toch graag een ractie op gekregen. Breng dit gerust voor de rechtbank, dan is er tenminste enige communicatie mogelijk.
Ik kijk uit naar uw reactie,
met vriendelijke groeten,
Stefan Libens
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
Ik ben ook van Orange naar Hey gegaan maar dat lijkt ook niet vlot te verlopen. Mijn 2 esims zouden ok zijn volgens het laatste contact met 0800 nummer ( ZONDER inscannen QR codes die ik toch via email kreeg,wat trouwens niet lukte) Nu vraag ik me af wat er met internet gaat gebeuren. Ook hier krijg ik een verschillende uitleg naargelang wie ik aan de lijn/Chat heb :
1) Een technieker komt langs en vervangt mijn modem, de oude moet ik opsturen.
2) Ik hoef de modem niet terug te sturen , die blijft, maar er komt wel een technieker langs!
3) Ik hoef de modem niet terug te sturen en er komt geen technieker langs want alles blijft hetzelfde...
Geen idee wie nu gelijk heeft, ik hoop via deze weg van iemand die een geslaagde overgang heeft gemaakt te weten te komen wie nu gelijk heeft. Positief in mijn verhaal is dat ik nooit lang heb moeten wachten heb om iemand aan de lijn/chat te krijgen, een persoon heeft wel de chat verlaten( bleef openstaan) zonder boe of ba na de vraag of ik nog vragen had ( die had ik...) en bij het eerste 0800 contact werd de lijn verbroken. Voorlopig wacht ik dus op de welkomstmail waarna ik eindelijk toegang to MyHey zou moeten krijgen. En hoop dat mijn Esims en Internetverbinding blijven werken. Ik vind het wel raar dat voor een "online only" operator overgang van Orange naar Hey ( eigenlijk hetzelfde bedrijf) online niet kan( Internet + 2 sims) , idem voor account voor MyHey aanmaken ( lukt niet via telefoonnummer noch via Easyswitch)????
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.