op 21-02-2024 17h51 - laatst bewerkt op 23-02-2024 14h47 door Rizlaine
Ik heb 14/02 een simkaart bij jullie aangevraagd voor mijn moeder van 80 jaar. Jullie site zegt dat die binnen de 48 uur in de brievenbus zou zitten maar tot nu toe nog steeds niks. De zending bijft bij bpost op 'in verwerking' staan.
Ik heb al via de chatbot het probleem proberen aankaarten, maar ik krijg geen reactiewerkt. De chatbot zegt dat het gesprek zal doorgegeven worden, maar al verschillende keren op verschillende dagen geprobeerd zonder enig resultaat.
Ondertussen heeft zij wél van jullie bericht gekregen dat de nummeroverdracht naar hey! is begonnen EN is de verbinding met de oude provider weggevallen. Zij kan dus niet meer bellen/sms'en/... !
Ik vraag me af hoe dit kan, wij hebben nooit een sim ontvangen/geactiveerd !
Referentie van de aanvraag: ORD001425967462
Graag dringend hulp/oplossing a.u.b.
Mvg,
Kim
op 23-02-2024 14h47
Hallo @Ikke ,
Sorry om dit te lezen 😞
Kun je contact met ons opnemen via sociale media? Dan sturen we je een nieuwe simkaart.
Ik begrijp dat dit niet leuk voor je is...
Rizlaine
op 26-02-2024 15h55
ik kan enkel contact opnemen via de chat, niet via sociale media
Kim
op 26-02-2024 16h06
ik kreeg vorige week via de chat dit dossier nummer : 65853736
het enige dat ik wil is een sim-kaart krijgen aub
Kim
op 28-02-2024 16h37
2 weken verder en nog steeds geen sim
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.