op
11-10-2022
15h56
- laatst bewerkt op
22-02-2024
13h44
door
Rizlaine
op 12-10-2022 8h31
vrijdag
@Y__M : Ik heb net hetzelfde aan de hand gehad. Uit frustratie heb ik dan maar de chat verlaten. Ik belde onmiddellijk daarna en heb dit aangekaart. Deze agent vertelde mij dat hij niet meer kan doen dan het doorgeven aan zijn teamleader. Hij wist mij ook te zeggen dat er blijkbaar al verschillende klachten zijn geweest van klanten die hetzelfde zouden hebben meegemaakt. Niemand die je te woord staat in de chat...zelfs na 30min was er nog niemand. Schandalig. En dan is er nog een onaangename ervaring die ik net heb moeten doorstaan. We weten allemaal dat de klantendienst alle dagen bereikbaar is tot 22 uur. Ik belde daarnet om 21u50 en nog eens om 21u52 en om 21u55 en 21u57. Telkens als ik de laatste optie had gedrukt en moest wachten om een agent die vrij kwam om mij te woord te staan, kreeg ik niets maar dan ook niets te horen. Geen muziekje, niets. Terwijl ik wachtte was het doodstil aan de andere kant van de lijn. Ik vraag mij toch af of ik de juiste keuze heb gemaakt om over te stappen naar hey. Want ik heb ook een technisch probleem ivm premium nummers die standaard geblokkeerd staan en die ik gedeblokkeerd wil hebben omdat ik ze moet gebruiken om professionele redenen. En ben daar nu al bijna een week mee aan het bellen en ze kunnen of willen dit maar niet oplossen. Ik word alle dagen van de kast naar de wand gestuurd en de enige duidelijke boodschap die ik krijg is een dossiernummer en geduld. Met andere woorden, de desbetreffende dienst ontvangt hun dossiertje, wordt onderzocht en beoordeeld en dan zouden zij mij een e-mail sturen met de resultaat. Dit is nu bijna een week aan de gang. En ik ben nog maar amper een week klant geworden bij hey. Dit is echt niet waarvoor ik getekend heb en heb hey tot maandag 10/03/2025 de tijd gegeven. Zijn mijn premium diensten niet gedeblokkeerd dan zeg ik al mijn producten op. Zo simpel is dat!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.