3 weken geleden
ik wil graag mijn installatie van internet verzetten, deze staat nu ingepland op 23/09/2024 (10:00 - 15:00) maar ik zou die graag willen verzetten. Dat lukt echter niet online, als ik een andere datum aanklik staat er dat ik een tijdslot moet kiezen, maar ik zie geen tijdsloten. Op de chat krijg ik ook niemand "aan de lijn". Ze waarschuwen wel dat ik 59€ aangerekend krijg als ik de afspraak niet tijdig afzeg, maar dat lukt dus niet. Dan lukt die betaling van 59€ ook niet hé..
3 weken geleden
3 weken geleden
Bon, heb dan maar via de technische dienst van Orange geannuleerd (wat eigenlijk niet de bedoeling is!). Echt wel ondermaatse service bij jullie.. sorry dat ik het zeg.
2 weken geleden
Hallo @TOA ,
Sorry om dat te lezen 😞
Kan je contact met ons nemen via facebook of instagram?
Rizlaine
een week geleden
Ik zit met hetzelfde probleem.
Mijn afspraak online verplaatsen werkt niet en via de chat en facebook komt er geen enkele reactie.
een week geleden
Hey @TOA ,
Sorry voor de late reactie. 😔 Heb je ondertussen de datum kunnen veranderen? Weet dat de klantendienst ook bereikbaar is op Facebook en Instagram.
Groetjes,
YousraB 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.