zaterdag
Hey, ik ben momenteel “Easy Internet@Home” (Flybox router met SIM kaart) abonnee bij Orange.
Ik heb dit abonnement stopgezet omdat ik een 3-tal maanden in het buitenland zal verblijven.
Bij mijn terugkomst, begin april 2025, wens ik een “hey! mobileL” abonnement te nemen.
Nu de vraag: kan ik bij dit abonnement een extra SIM kaart bekomen, gekoppeld aan de “hey! mobileL” SIM kaart, welke ik kan gebruiken in de Flybox? (dus de 80 GB gebruiken voor zowel de GSM als de Flybox.)
Hopelijk is e.e.a. duidelijk…
Wizards; laat jullie maar gaan!
zaterdag
Je zou het ook eenvoudiger kunnen oplossen en het internet van je smartphone delen met je computer, je verbindt je computer dan met je telefoon i.p.v. met je Orange Flybox om het internet te bereiken. Zorg in dit geval wel voor een sterk paswoord zodat mensen in de buurt niet met je data gaan lopen. Deze functionaliteit uitschakelen wanneer je ze niet gebruikt lijkt me ook geen slecht idee.
Meer info is hier te vinden.
zaterdag
Beste KrisM,
De GSM als hotspot laten fungeren dus.
Kan, maar heeft als nadeel dat wanneer ik weg ben met mijn GSM, er geen internet mogelijkheid meer is in huis… Ik verkies de optie welke ik in mijn eerste bericht aandraag.
Toch bedankt voor het meedenken. Mvg. Herman
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.