op 30-05-2024 12h33
Er werd op 7 mei 2024 een mail ontvangen dat een nummer afgesloten werd.
Toch kwam er geen creditnota en wordt de volledige maand aangerekend.
Er werd op 24 mei 2024 gemaild maar zonder enige reactie.
Het staat nu nog steeds open.
Vandaag chat geprobeerd.
Na een half uur nog steeds niemand.
Graag een creditnota.
op 04-06-2024 17h16
Dag @mtct ,
Ik kan je helaas niet helpen. Heb je geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice op Facebook of Instagram? Ze zijn erg actief op sociale media en kunnen je meteen helpen.
Groetjes,
Yousra
op 06-06-2024 14h53
Helaas kwam er een tweede herinnering.
Er wordt niet gedaan aan Meta toestanden.
Dit wordt de ombudsdienst.
Er wordt geen andere optie gezien.
op 07-06-2024 11h45
Dag @mtct , De klantenservice van Hey! werkt 100% digitaal, dus alleen via chatbot of sociale media. Op het forum kunnen we alleen antwoorden geven op vragen, we bieden geen klantenservice. Uitzonderlijk zal ik je echter wel privé contacteren om je hierbij te helpen.
Groetjes,
Yousra 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.