Verkeerde factuur en chat werkt niet?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-11-2024 12h21
Hallo,
Ik ontving mijn eerste factuur voor internet en ondanks de belofte van gratis installatie is deze wel aangerekend. Na een aantal dagen proberen via de chat is niemand vast te krijgen. Zijn er andere manieren om iemand vast te krijgen die dat kan verduidelijken of aanpassen?
Er staat dat er communicatie via de social media mogelijk is. Welke socials zijn dit?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-11-2024 9h38
Via messenger facebook kan je hen ook contacteren en idd die chat op hun site werkt bijna nooit !
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-11-2024 17h48
Hey,
Wist je dat je hey! ook telefonisch kan bereiken? Dan heb je direct een medewerker aan de lijn.
+32 0 800 855 19
VossyGamer
✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

