op 02-09-2024 20h26
Wat betekent het als er staat dat ik verbruik buiten bundel heb maar er bij staat dat het bedrag indicatief is?
ik kan het ook nergens op een factuur zien en ik heb geen idee hoe ik het moet betalen dan.
op 05-09-2024 11h45
Hallo @Nazli ,
De extra kosten gaan op je volgende factuur staan.
Daar ga je details terugvinden.
Aarzel niet als je nog vragen hebt! 🙂
Rizlaine
op 19-09-2024 16h27
Ik heb dezelfde melding. Maar ik heb niks verbruikt buiten de bundel. Wat is dit dan? Ik wil geen extra kosten betalen als ik die niet gemaakt heb. Klantendienst via chat is niet bereikbaar blijkbaar.
op 20-09-2024 11h51
Hallo @KarlienC ,
Je zal op je volgende factuur moeten wachten om het te zien.
Je kan ook contact met ons nemen via Facebook of Instagram voor een direct antwoord...
Rizlaine
op 20-09-2024 12h19
Maar ik wil helemaal niet wachten op mijn factuur. Ik wil nu weten waar die kosten vandaag komen om nog meer kosten te vermijden. Da's toch gewoon logisch. De factuur wordt betaald via domiciliëring dus ik heb zelf niks meer te beslissen dan.
op 20-09-2024 12h55
Ik begrijp het.
Je kan contact met ons nemen via Facebook of Instagram
op 20-09-2024 12h58
Dat heb ik al geprobeerd maar ik krijg geen reactie. Ook niet via de chat. Frustrerend 😞
op 20-09-2024 13h05
Ze zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen 😉
Bedankt voor je geduld
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.