een maand geleden
Hi,
ik probeer al heel de ochtend me simkaart te activeren. Weet zeker dat alles goed is ingevuld. Via de chat krijg ik niemand te pakken. Nul reactie!
wie kan me helpen aub?
een maand geleden
Heb net hetzelfde probleem. Sinds woensdagavond ben ik al een het wachten op een reactie van de klantdienst. Messenger, Instagram, webchat... allemaal géén reactie!
4 weken geleden
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan al 3 dagen niemand bellen, geen 4G meer... drama... Iemand die een oplossing weet?
4 weken geleden
Hallo,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem? Heb je al contact opgenomen met de klantenservice via de chat of onze sociale media?
4 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
Beste @Rizlaine ,
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Heb zaterdag wel eindelijk contact gehad met de klantenservice. Die wist mij te vertellen dat mijn nummer nog niet was vrijgegeven bij mijn oude provider. Hierop heb ik contact opgenomen met mijn oude provider. Zij konden me meteen verder helpen en vertelden me dat mijn nummer wel was vrijgegeven. Dit is ook de status die ik te zien krijg in de klantenzone van mijn oude provider. Het lijkt me dus dat er iets misloopt bij Hey.
Deze informatie heb ik doorgeven aan de klantenservice van Hey en jullie boodschap was om nog af te wachten. Ondertussen zijn we weer 3 dagen verder en is er nog geen verandering te merken. Ik ben er ook vrij zeker van dat er geen verandering zal komen door gewoon te wachten. Op hetzelfde moment dat ik de overdracht van mijn nummer heb aangevraagd, deed ik dit ook voor mijn vriendin. Bij haar is alles zonder problemen verlopen. Het lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat extra wachten het probleem voor mij zal oplossen.
3 weken geleden
Hallo,
Het spijt me dat de overdracht niet soepel is verlopen.
Ik wil je ten eerste geruststellen: ons team zal er alles aan doen om een oplossing te vinden. Het kan soms voorkomen dat de activatie vertraagd wordt door een technisch probleem. Natuurlijk weet ik niet precies wat er aan de hand is met jouw nummer.
Wat de klantendienst bedoelt met wachten, is wachten op de oplossing van je dossier. Er is waarschijnlijk een dossier opgesteld en gestuurd naar een bepaald team dat dit zal behandelen.
Je kunt wel contact blijven opnemen met de klantendienst voor een stand van zaken en om meer informatie over de situatie te vragen.
Groeten,
Yousra
3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
Beste @YousraB
Sinds zaterdag 11u heb ik niemand meer van de klantenservice kunnen bereiken. Niet via webchat, niet via Messenger en niet via Instagram... Dit maakt het zéér moeilijk om de status van mijn dossier op te volgen.
Zou u me kunnen bevestigen dat er een dossier geopend is hiervoor? Ik kreeg namelijk niet de indruk dat dit het geval is.
2 weken geleden
Hey JDC, heb je in de tussentijd al opnieuw contact gehad met de klantendienst? Yannick
2 weken geleden
Beste @YannickV
Vorige week heb ik contact gehad met de klantenservice. Er werd me toen verteld dat de het order voor mijn nummer mislukt was en dat ik een nieuwe bestelling moest plaatsen. Dit heb ik op 7/2 gedaan maar ik heb deze nieuwe simkaart nog niet ontvangen. Jullie adverteren dat dit normaal binnen de 2 werkdagen geleverd wordt. Dus ik heb het gevoel dat er opnieuw iets misloopt. Deze ochtend heb ik de klantenservice een bericht gestuurd hiervoor. Momenteel heb ik nog geen antwoord ontvangen.
2 weken geleden
Het kan zijn dat er vertraging op zit bij de levering van de simkaart zelf. Deze worden verstuurd in een standaard enveloppe via Bpost.
2 weken geleden
Zou inderdaad kunnen maar bij mijn eerste bestelling heb ik een mail gekregen van Bpost dat zij dit zouden leveren. Deze mail heb ik nu niet gehad dus ik vermoed dat Bpost de simkaart nog niet heeft ontvangen van jullie.
Kan u checken of de simkaart reeds verzonden is?
2 weken geleden
Hiervoor zal ik je naar onze klantendienst moeten sturen op onze sociale media of op onze site.
2 weken geleden
Heb ik gedaan, maar nog steeds geen antwoord. Hopelijk moet ik deze keer geen 3 dagen wachten...
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.