op 12-09-2024 19h34
ik heb net mijn tarief van hey telecom van €15 naar € 9 gewijzigd, en hier ook bevestiging per sms van gekregen.
Sindsdien werkt niets meer (ook niet na een herstart van mijn toestel)
- geen mobile data
- bellen gaat wel over maar de ontvanger krijgt geen inkomende oproep.
- een sms naar mezelf sturen komt ook niet aan.
Ook kreeg ik tijdens mijn bestelling 20GB ipv 10GB als promo maar op mijn het account heb ik toch maar 10GB data als ik op mijn account kijk.
Ter info mijn huidig verbruik zit onder de 2GB (nu 0GB) dus dat kan ook het probleem niet zijn...
op 20-09-2024 11h45
op 24-09-2024 15h07
heb hetzelfde probleem...
op 25-09-2024 11h49
Hey @ettonneg ,
Blijf de klantendienst contacteren via Instagram Messenger of chat, zodat zij het zo snel mogelijk in orde kunnen brengen.
Groetjes,
YousraB 🙂
op 26-09-2024 1h31
ik heb de klantendienst eigenlijk nog niet gecontacteerd. (enkel een bericht hier) g ik heb net nog eens geprobeerd en mobiele data werkt ondertussen. ik zal morgen contact wel eens openemen want de limiet staat wel nog steeds op 10GB
ik heb net ook net de sim van iemand anders naar hey omgeschakeld (wel van proximus naar hey ipv wijzigen van tarief plan) en het stelt me toch gerust dat dit probleem zich uiteindelijk zelf oplost.
als deze overdracht wel of niet goed verloopt laat ik het wel weten (het is nu nog even wachten op de overdracht. van het nummer)
op 26-09-2024 12h05
Dag @cyberbug ,
Blij om te horen dat alles in orde is. Je mag de klantendienst zeker contacteren voor de 10 GB extra.
Groetjes,
YousraB 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.