2 weken geleden
Ik probeer al maanden via de chat contact te nemen zodat ik mijn abonnement opnieuw op het laagste abonnement kan zetten. Er wordt gewoon niet gereageerd, na uren wachten op de chat. De service is gewoon verschrikkelijk.
Als consument heb je het recht om maandelijks het beste tarief te kiezen, al maanden betaal ik teveel. Dit is bedrog als het niet wordt toegelaten om makkelijk te switchen.
Als ik geen reactie krijg zal ik naar ombudsdienst stappen.
2 weken geleden
Al via facebook messenger geprobeerd? Daar reageren ze altijd redelijk snel op hoor. In ieder geval veel succes 🤞
een week geleden
Ik heb via de ombudsdienst een klacht doorgegeven. https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/. Deze heeft direct de leverancier op de hoogte gebracht.
De volgende ochtend was het in orde gebracht. Mijn abonnement werd verzet. Ik vroeg eveneens nog een compensatie via de ombudsdienst. Daar wacht ik nog op info.
zaterdag
Daar verdient Hey dan toch wel weer een stevige 'kudo' voor. Mijn ervaring met telecom-maatschappijen - meer bepaald Telenet - is dat ze met extra veel enthousiasme je de dikke middelvinger geven als je de ombudsman inschakelt. Gewoon vanuit het principe: de klant is er om op te kakken en als de ombudsman wordt ingeschakeld, moet er nog meer worden gekakt. De Ombudsman probeert dan nog een aantal keren, maar geeft dan na een jaar of zo de moed op met "Wij geven een aanbeveling, maar Telenet hoeft die niet te volgen."
Dit was dus een razendsnelle beslissing. En nog de goede ook.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.