13 uur geleden
Goeiemorgen iedereen, ik heb op 20/02/2025 telefonisch de overstap gemaakt van Orange prepaid naar hey!Mobile. Na dit (- lange, 50 min.), vriendelijke telefoontje mocht ik via E-mail mijn contract voor 2 telefoonnummers, met nummerbehoud, en de dommicilieringsaanvraag ontvangen. So far so good… Ik veronderstel dat ik de laatste pagina van het contract alsook de dommicilieringsaanvraag moet ondertekenen en naar ergens terugsturen, maar naar waar kan ik nergens vinden of kijk ik erover.
Ik las ook dat de nummeroverdracht maar 1 dag mocht in beslag nemen. Tot op vandaag, 23/02/2025, kan ik nog steeds niet bellen via hey!Mobile. Ik veronderstel dat e.e.a. te maken heeft met het feit dat die 2 ondertekende pagina’s nog niet in het bezit zijn van hey!Mobile.
Wie kan het licht in de duisternis laten schijnen (en de telefoon laten rinkelen…)
Alvast bedankt en fijne zondag aan allen! Herman
Opgelost! Ga naar oplossing.
10 uur geleden
Ik ben dan toch maar eens terug door mijn Hey! mails gegaan en je krijgt inderdaad een afschrift van je nieuwe contract waar je onderaan moet tekenen. Maar door hun een mandaat te geven (zie in de tekst) is het volgens mij niet nodig dit terug te sturen. Alles berust op "ben je niet tevreden, dan mag en kan je alles stopzetten zonder reden" met andere woorden het is een stilzwijgend akkoord dat hier geldt en hoeft dus niet extra ondertekend te worden.
Ik hab alleszins niets teruggestuurd.
10 uur geleden
Bij mijn weten heb ik nooit ergens een formulier moeten terugsturen, zeker niet omdat je klant blijft binnen dezelfde organisatie.
Kan je ondertussen al wel inloggen op je klantenpagina?
Wat ik ondertussen wel niet meer doe is een tijdsgebonden transactie starten net voor een weekend. Dossiers worden niet afgehandeld en blijven liggen tot maandag,... in de hoop dat iedereen terug start waar hij op vrijdag is geëindigd. Niet doen, begin een transactie (als het kan) altijd in het begin van de week.
10 uur geleden
Ik ben dan toch maar eens terug door mijn Hey! mails gegaan en je krijgt inderdaad een afschrift van je nieuwe contract waar je onderaan moet tekenen. Maar door hun een mandaat te geven (zie in de tekst) is het volgens mij niet nodig dit terug te sturen. Alles berust op "ben je niet tevreden, dan mag en kan je alles stopzetten zonder reden" met andere woorden het is een stilzwijgend akkoord dat hier geldt en hoeft dus niet extra ondertekend te worden.
Ik hab alleszins niets teruggestuurd.
10 uur geleden
Bedankt voor je reactie Krisja, ik ben momenteel nog in Spanje tot as. do. 27/02, so no worries voor het ogenblik…; als het do. maar in orde is! Dat van dat mandaat heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien. Tja, 12 pag. voor een abo. van € 19,00 p.m.!!!. We wachten af. Fijne zondag!
8 uur geleden
@Herman1 Misschien kruisen we elkaar wel, wij vertrekken namelijk op 27/2 naar Spanje voor een drietal maanden...
6 uur geleden
Da’s ook toevallig! Wij vliegen do. Alicante - Oostende na 2 maanden Torrevieja.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.