een week geleden
Beste Hey Telecom,
Ik ben een aantal manden terug overgestapt van Orange naar Hey Telecom.
Oorspronkelijk dacht ik, "bijna dezelfde provider, dus bijna dezelfde diensten" dus waarom niet.
Aanvankelijk ging alles heel vlot. Mijn 2 gsm nummers werden volledig digitaal overgenomen zonder tussenkomst van mij.
Alsook werd mijn internet-pakket volledig digitaal overgenomen omdat ik Orange klant was. Hierdoor moest mijn modem ook niet wijzigen.
Nu, een aantal maanden later;
- Op vlak van administratie is er geen verschil. Alles verloopt heel soepel. Facturen zijn correct. Overnames werden snel behandeld etc.
- Op vlak van telefonie ook niets op aan te merken. Alles werkt zoals bij Orange, maar dan lichtjes goedkoper.
- Maar op vlak van internet, oh man. Ik heb meerdere keren per dag geen internet. Ik ben dus maar beginnen monitoren hoe vaak ik geen verbinding heb met de buitenwereld en de resultaten zijn rampzalig.
Ik heb soms 50 keren per dag geen internet. Dit wil zeggen geen pings, geen tcp/udp pakketjes, letterlijk niets. Zie screenshots.
De modem krijgt dan ook geen extern ip adres en krijg ik de foutmelding te zien: "Management IP address not received" en "Cable Network not connected". Zie screenshots.
Kan hier iets aan gedaan worden? De meeste mensen hebben tegenwoordig een thuiswerk policy en wij betalen niet voor een halve internet service die maar de helft van de tijd werkt.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Mustafa
een week geleden
Hey Mustafa, heb je al contact opgenomen met de klantendienst van Hey! via social media of via de chatbot?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.