Data verbruik + domiciliëring
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
een maand geleden
- laatst bewerkt
een maand geleden
door
Rizlaine
My hey is gewoon hopeloos. Telefoneren of chatten , alles draait vierkant. Facturen domiciliëring lukt gewoon niet. Heb ook via my hey 6500 GB verbruikt. Waanzin. Heb al spijt van mijn beslissing aan te sluiten bij hey.
- Labels:
-
App My hey!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
een maand geleden
Hallo @Leovissers ,
We zijn ons bewust van een probleem met het verbruiksoverzicht in de app. Onze teams werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Geen zorgen, zodra je 80% van je data-abonnement hebt verbruikt, ontvang je een sms-notificatie.
Wat betreft de domiciliëring: heb je de aanvraag correct ingevoerd in je klantenzone? Je kunt ook bij je bank controleren of de domiciliëring goed is ingesteld.
Rizlaine
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
4 weken geleden
Domiciliëring lukt van geen klanten. Alles al geprobeerd. Ook verbruik blijft een rommeltje.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
4 weken geleden
Lukt van geen kanten. Heb dit al twintig keer geprobeerd. Via chat, telefoon, my hey. Niets lukt. Hopeloos.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
Laat die domiciliëring anders voorlopig voor wat het is, want ik heb zo de indruk dat je er een beetje stress begint van te krijgen. Om te chatten met Hey! heb je momenteel veel geduld nodig, als je steeds opnieuw probeert beland je ook steeds opnieuw achteraan in de wachtrij. Ik begin ook de indruk te krijgen dat het management bij Hey! uitbesteed is aan een beschutte werkplaats, maar aangezien ik nergens goedkopere tarieven kan vinden neem ik dat er gewoon bij.
EDIT: Met 'management' bedoelde ik voor alle duidelijkheid niet @Rizlaine, onze community manager. Zij probeert er waarschijnlijk ook maar het beste van te maken, net zoals de medewerkers van de klantendienst.

