Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan simkaart niet activeren

RobinTrybou
Aspirant Wegliefhebber

OPMERKING:

Mijn probleem is opgelost: mijn 1ste simkaart is door BPOST pas na 14 dagen geleverd, de enveloppe was nat geweest en beschadigd; vandaar al mijn miserie om over te schakelen naar Hey.

 

 

 

 

 

 

3 ANTWOORDEN 3

YousraB
Moderator
Moderator

Dag@RobinTrybou , 

Het spijt me voor je slechte eerste ervaring bij ons. In de Hey-community doen wij niet aan klantenservice. Zou je het nog eens via de chat willen proberen om contact op te nemen met de klantendienst? Of als iemand in je omgeving een Facebook- of Instagram-account heeft en contact wil opnemen met de klantendienst.

Als je dan niet geholpen wordt, stuur me hier maar een privébericht met je accountgegevens. Ik zal intern vragen of zij dit kunnen bekijken

Groetjes, 

YousraB 

Krisja
Bewezen Wegliefhebber

Als je het nog kan in je bericht, haal dan als de bliksem je telefoonnummer en adres weg. 

Tenzij je natuurlijk op zoek bent naar wat extra miserie...

RobinTrybou
Aspirant Wegliefhebber

Goed idee. THX