Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan simkaart niet activeren

RobinTrybou
Beginnend Wegliefhebber

Beste,

ik kan mijn simkaart die ik gisteren ontvangen heb niet activeren (13 delig nummer en email zijn correct ingegeven).

OPMERKING: op 8 oktober heb ik besteld en op 16 oktober nog steeds geen simkaart. Ik heb hey telecom gebeld en de meneer zei dat er een fout in het systeem van Hey zat zou alles in orde maken. Op 20 oktober nog steeds geen simkaart en toen heb ik teruggebeld naar hey telecom. Een dame heeft me toen geholpen en gezegd dat ze een nieuw dossier zou aanmaken en mijn simkaart is 2 dagen later toegekomen. Ik kan de simkaart niet activeren en heb teruggebeld naar Hey telecom en ik moest op de community een vraag stellen/post maken om mijn probleem op te lossen.

Ik heb enkel whatsapp en geen andere sociale media. De chat functie op de website werkt niet.

Robin Trybou (klantnummer 1.8657278) GSM 0479819006 Brakelstraat 4 8510 Marke

Hopelijk kan iemand mij helpen...

 

 

 

1 ANTWOORD 1

YousraB
Moderator
Moderator

Dag@RobinTrybou , 

Het spijt me voor je slechte eerste ervaring bij ons. In de Hey-community doen wij niet aan klantenservice. Zou je het nog eens via de chat willen proberen om contact op te nemen met de klantendienst? Of als iemand in je omgeving een Facebook- of Instagram-account heeft en contact wil opnemen met de klantendienst.

Als je dan niet geholpen wordt, stuur me hier maar een privébericht met je accountgegevens. Ik zal intern vragen of zij dit kunnen bekijken

Groetjes, 

YousraB