vrijdag
Hallo,
We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.
Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen!
Waarom klopen de datums niet?
Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige maand. Dus ja, je bent net overgestapt naar ons netwerk, en natuurlijk zijn er nog geen oproepen, sms'jes of data verbruikt in de vorige maand. Geen paniek, dit heeft alles te maken met hoe de factuur is opgebouwd!😉
👉 Kortom: de periode die op de eerste pagina staat, is deze keer niet op jou van toepassing.
Waar vind je de echt belangrijke informatie ?
Hier wordt het interessant!
Alle details die specifiek voor jou belangrijk zijn, vind je op de 3e pagina van je factuur. Daar zie je de exacte bedragen van je hey!-abonnement.
We begrijpen dat die datums in het begin wat vreemd kunnen lijken, maar na deze eerste factuur wordt alles duidelijker en eenvoudiger. Vanaf de volgende facturen worden je werkelijke verbruikskosten van de vorige maand weergegeven.
Heb je nog vragen of is er iets dat niet helemaal duidelijk is? Ons team staat klaar om je te helpen! 😊
Tot snel,
Rizlaine
vrijdag
Ik ben inmiddels al zo’n twee weken klant bij u, maar ik heb tot op heden nog geen factuur ontvangen. Alles werkt verder naar behoren, maar ik vind het vreemd dat ik nog niets heb ontvangen.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.