Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hey internet

Rosario
Aspirant Wegliefhebber

Allo, mijn internet is vrijdag 16/02/2024 overgeschakeld van Orange naar Hey! . Maar in My Hey! onder product zie ik dat Begin datum Contract is nog niet ingevuld .... waarom niet?

11 ANTWOORDEN 11

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Rosario ,

Het zal even duren, maar je kan het terugvinden op je factuur 😉

Rizlaine

Rosario
Aspirant Wegliefhebber

Ja , dat verwacht ik wel dat op mijn factuur zal in orde komen .... dat zou nog mankeren dat dan nog niet in orde zou zijn .

Maar waarom zetten ze niet hun website (My Hey!) direct in orde ? Bij Hey! zijn ze blijkbaar niet van de snelste en zo creëren altijd verwaringen ....

Rosario
Aspirant Wegliefhebber

Hallo Rizlain ,

In My Hey! is de datum van Begin contract nu ingevuld , daarvoor bedankt. Maar ik heb nog een vraagje : In mijn verbruiksgegevens bekijken van internet staat nog niets ingevuld . Daardoor kan ik niet mijn verbruik van mijn internet opvolgen . Kunt jij dat in orde brengen aub ? Alvast bedankt . Rosario

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Rosario ,

Voor mobiele data of hey! internet?

Rosario
Aspirant Wegliefhebber

Voor Hey! internet ....

Rosario
Aspirant Wegliefhebber

Hallo Rizlain ,

Ik heb vandaag gekeken In "mijn verbruiksgegevens bekijken " van internet  en het is nog niet in orde .... wanneer ga u dat in orde brengen ? Hey internet (1).jpg

 

Rosario
Aspirant Wegliefhebber

Allo Rizlain,

Ik heb vandaag gekeken In "mijn verbruiksgegevens bekijken " van internet  en het is nog niet in orde .... wanneer ga u dat in orde brengen ? 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Rosario ,

hey! internet is unlimited...

Rosario
Aspirant Wegliefhebber

Ja dat weet ik ook , wat voor een antwoord is dat nu . In My Hey! moet je toch uw internet verbruik kunnen opvolgen of niet ? zoals de gsm 😡

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Normaal ja... Als dit nog steeds niet het geval is, kun je contact opnemen met onze klantenservice via chat of sociale media. Zij zullen een technisch dossier voor je aanmaken.

Rosario
Aspirant Wegliefhebber

Klantenservice !!!!.... durft u dat zeggen klantenservice , waar is de klantenservice van Hey! ?? Die zijn nergens niet te berijken .... U bent toch Community Manager , dus geeft dan mijn probleem door ....