op 20-02-2024 10h44
Allo, mijn internet is vrijdag 16/02/2024 overgeschakeld van Orange naar Hey! . Maar in My Hey! onder product zie ik dat Begin datum Contract is nog niet ingevuld .... waarom niet?
op 20-02-2024 13h43
op 20-02-2024 16h05
Ja , dat verwacht ik wel dat op mijn factuur zal in orde komen .... dat zou nog mankeren dat dan nog niet in orde zou zijn .
Maar waarom zetten ze niet hun website (My Hey!) direct in orde ? Bij Hey! zijn ze blijkbaar niet van de snelste en zo creëren altijd verwaringen ....
21-02-2024 8h40 - bewerkt 21-02-2024 8h45
Hallo Rizlain ,
In My Hey! is de datum van Begin contract nu ingevuld , daarvoor bedankt. Maar ik heb nog een vraagje : In mijn verbruiksgegevens bekijken van internet staat nog niets ingevuld . Daardoor kan ik niet mijn verbruik van mijn internet opvolgen . Kunt jij dat in orde brengen aub ? Alvast bedankt . Rosario
op 21-02-2024 14h12
Hallo @Rosario ,
Voor mobiele data of hey! internet?
op 21-02-2024 16h37
Voor Hey! internet ....
op 22-02-2024 14h31
Hallo Rizlain ,
Ik heb vandaag gekeken In "mijn verbruiksgegevens bekijken " van internet en het is nog niet in orde .... wanneer ga u dat in orde brengen ?
op 23-02-2024 8h44
Allo Rizlain,
Ik heb vandaag gekeken In "mijn verbruiksgegevens bekijken " van internet en het is nog niet in orde .... wanneer ga u dat in orde brengen ?
op 23-02-2024 14h22
Hallo @Rosario ,
hey! internet is unlimited...
op 23-02-2024 14h39
Ja dat weet ik ook , wat voor een antwoord is dat nu . In My Hey! moet je toch uw internet verbruik kunnen opvolgen of niet ? zoals de gsm 😡
op 23-02-2024 14h44
Normaal ja... Als dit nog steeds niet het geval is, kun je contact opnemen met onze klantenservice via chat of sociale media. Zij zullen een technisch dossier voor je aanmaken.
op 23-02-2024 23h53
Klantenservice !!!!.... durft u dat zeggen klantenservice , waar is de klantenservice van Hey! ?? Die zijn nergens niet te berijken .... U bent toch Community Manager , dus geeft dan mijn probleem door ....
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.