Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontdek de nieuwe functies van het forum!

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hello allemaal,

Je hebt al misschien een verandering opgemerkt op onze forum.

Ten eerste heb je de mogelijkheid om een zoekfilter in te stellen op basis van de inhoud die je wil.

Rizlaine_0-1708351684558.png

Rizlaine_1-1708351684560.png

Het is veel makkelijker om het forumnieuws te volgen 😊

Je hebt de mogelijkheid om direct vanaf de voorpagina een nieuw gesprek te starten. Je zal dan het bord moeten kiezen waar je het wil plaatsen, evenals de juiste tag. Er zijn nieuwe labels 😉

Rizlaine_2-1708351684560.png

Je hebt ook de mogelijkheid om meer berichten te uploaden, dit zal je een globaal zicht geven op de inhoud van de gemeenschap.

Rizlaine_3-1708351684561.png

Voel je vrij om ons je feedback te geven!

Tot ziens,

Rizlaine

2 ANTWOORDEN 2

Converted
Bewezen Wegliefhebber

@Rizlaine en Visual Voicemail, eSIM en betere klantendienst? Wanneer wordt daar eens werk van gemaakt?

vthibo
Aspirant Wegliefhebber

^^ Dit, en de app met 1,5 ★-rating die volgens de Play Store al sinds 29 oktober geen nieuwe (beta)update gezien heeft. Enfin, ik kan best geloven dat ze met alles "druk bezig" zijn en werken met de middelen die ze hebben.

Ik kan niet klagen, m'n mobiel abonnement en app werken zoals het hoort en er is simpelweg geen concurrentie voor dezelfde prijs. Maar moest ik problemen hebben (zoals waarmee dit forum ondertussen vol staat) met zo'n moeilijk bereikbare klantendienst, zou ik niet lang abonnee geweest zijn.