op 03-10-2024 23h12
Hey, ben net geswitched van Orange naar hey telecom. De mails ontvangen dat alles van op afstand ingesteld kan worden en blabla.. probleem nu is dat ik via mijn orange modem 0 internet signaal tot bij mijn toestellen (tv, computer krijg). Verder heb ik ook geen wifi meer voor mijn mobiele toestellen. Ik werk als zelfstandige en kan dit echt niet hebben. Wat moet er gebeuren om dit op te lossen. Verder heb ik ook mijn telefoon omgezet naar hey telecom met de melding dat ik achteraf een 2de nummer kan omzetten. Dit lukt ook niet. Moet ik nu al spijt krijgen en al maar verder beginnen kijken voor een andere provider? Liefst een snelle respons!
op 04-10-2024 10h32
Dag @nevenmichiel91 ,
Het spijt mij voor de situatie. 😔
Heb je al contact opgenomen met de klantendienst via sociale media?
Groetjes,
YousraB 🌻
op 04-10-2024 13h46
Dag @YousraB,
Welke klanten dienst. De chat op de website nog de contacten op socialmedia reageren op mijn vragen...
Er is geen klantendienst. Je wordt overal naartoe gestuurd zonder dat er nog maar iets van reactie komt.
op 04-10-2024 16h58
Dag @nevenmichiel91 ,
Ik begrijp je frustratie. De wachttijd hangt af van hoe druk het op onze sociale mediakanalen is. Kan je mij je Facebook- of Instagram-profiel geven (in privé kan ook)? Dan zal ik intern bekijken of we je bericht goed hebben ontvangen.
Groetjes,
YousraB 🌻
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.