op 12-03-2024 10h09
Goedemorgen,
Ik zit met de twee voglende issue's bij Hey:
1: Er worden steeds bijkomende kosten aangerekend (buiten abonnement). Elke maand opnieuw. Maar je krijgt hier nooit een detail van.
2. Ik ben het contract aangegaan op mijn bedrijf, maar de facturen komen altijd op mijn privé naam.
Beide zaken reeds meermaals via de chat gevraagd (enkel hier omdat dit de enige manier is om in contact te treden), deze wordt dan zogezegd door de chatbot doorgestuurd naar een medewerker die contact met mij opneemt, maar NOOIT heeft iemand mij gecontacteerd.
Dit is nu al maanden zo en ik wens dringend een oplossing.
Mvg,
op 28-03-2024 16h29
Hey Marnix, ik kan begrijpen dat dit vervelend is. Heb je al contact opgenomen via een privebericht op social media?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.