Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hey! Wil mijn factuur niet aanpassen, reageert nergens op en verwijdert mijn berichten hier.

Jelien
Beginnend Wegliefhebber

Hallo, 

Ik ben op reis geweest naar een EU land en heb daar gewoon data verbruiken en sms'n gestuurd, zoals je normaal kan doen in België. 

Desondanks heeft mijn gsm de mast opgepikt van een niet EU-land. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal. 

Op het moment dat ik dit voor had hebben ze mij direct geantwoord en moest ik opnieuw contact opzoeken wanneer ik mijn factuur had. Nu heb ik mijn factuur gekregen en zeggen ze dat ze niets kunnen doen. Ze reageren nergens meer op, niet op social media, niet op de chat en hier smijten ze mijn bericht eraf. 

Ik ben zeer teleurgesteld in Hey! En hoop dat we toch nog tot een oplossing kunnen komen. 

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Jelien ,

Ik heb je andere bericht beantwoord.
Aarzel niet als je nog vragen hebt.
Je kunt ook contact met ons nemen via Facebook of Instagram 😉

Rizlaine

francis
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en aan het meemaken. Reeds 10 km in Italie voor ik roaming aanzette en toch een voorlopige rekening gekregen van bijna 55 euro. Dat strookt niet met het "geen verassingen" beleid. Via chat krijg ik eveneens geen respons. Ik begrijp dat het een opstartende onderneming is en dat wat geduld moet kunnen, maar ik zou een antwoord toch apprecieren. Alvast een suggestie: in zwitserland doe zoals mobile vikings en zet roaming gewoon uit, tenzij een klant dat anders wenst.

Oetsjie
Aspirant Wegliefhebber

Opstartende onderneming zouden ze zich ondertussen toch niet meer achter mogen verschuilen...
Hetzelfde aan de hand gehad een paar weken terug. Ook met zwitserland.
Goed voorstel van jou, hopelijk luisteren ze.

Ik zit bij Hey omdat ik weinig data nodig heb (data op 2de sim) en dus geen duur abo nodig heb, maar met die 60€ erbij geteld dit jaar ben ik wel goedkoper uit ergens anders waar ze wel service geven.

Oetsjie
Aspirant Wegliefhebber

Op de website van de BIPT lees ik: "Neem contact op met je operator: hij moet je alle informatie geven over hoe je in de grensstreek ongewenst roamen kunt voorkomen. Bovendien moet jouw operator alle redelijke maatregelen nemen om je tegen ongewenst roamen in de grensstreek te beschermen."

Dus Hey!, hoe kunnen we ongewenst roamen voorkomen en welke maatregelen nemen jullie zelf?