Hallo,Ik heb de sms'en met tariefinfo wanneer je in het buitenland komt (eurotattif) eens stopgezet in een lang verleden. Hoe zet ik deze nu terug aan?
Inderdaad ik ben nog wat blijven hangen. Dat moet orange zijn. (business overigens).Maar ook daar heb ik herhaaldelijk moeten bellen alvorens het opgelost was
Even een update 2 jaar later.Hey! klantendienst nooit vastgekregen, maar die van Mobistar wel (Dual-sim, andere sim bij Mobistar.)Zij hebben de sms'en voor dat nummer terug kunnen instellen en automatisch was het voor mij abo bij Hey! ook in orde.
Op de website van de BIPT lees ik: "Neem contact op met je operator: hij moet je alle informatie geven over hoe je in de grensstreek ongewenst roamen kunt voorkomen. Bovendien moet jouw operator alle redelijke maatregelen nemen om je tegen ongewenst ...
Opstartende onderneming zouden ze zich ondertussen toch niet meer achter mogen verschuilen...Hetzelfde aan de hand gehad een paar weken terug. Ook met zwitserland.Goed voorstel van jou, hopelijk luisteren ze.Ik zit bij Hey omdat ik weinig data nodig ...
Ik heb hetzelfde aan de hand, maar dan met Duitsland en Zwitserland. En wat die sms betreft die jullie sturen, die ontvang ik niet meer, dat heb ik ook al eens aangekaart een paar jaar geleden, nooit een oplossing voor gevonden.Chat reageert inderd...