Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Switch voor mobiel abonnement verplicht of niet?

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Hallo,

Ik ben al klant bij Hey! telecom met vast internet en één mobiel abonnement.
Binnenkort had ik graag nog een mobiel abonnement 'verhuist' naar Hey! telecom.
Bij de virtuele provider (die enkel mobiele abonnementen aanbied) waar mijn tweede mobiel nr aktief is , vind ik nergens een Easy Switch (ES) code op de factuur of in de app.
Weet iemand of ES ook van toepassing is voor mobiele abonnementen óf enkel voor vast internet en TV?

Christophe

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey Christophe,

Dank je voor je bericht. Easy Switch is enkel van toepassing op vaste diensten zoals internet en televisie. Voor mobiele abonnementen heb je geen Easy Switch-code nodig. Bij het overstappen volstaat het klantnummer en/of het simkaartnummer van je huidige provider.

Als je verdere vragen hebt, laat het gerust weten!

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey Christophe,

Dank je voor je bericht. Easy Switch is enkel van toepassing op vaste diensten zoals internet en televisie. Voor mobiele abonnementen heb je geen Easy Switch-code nodig. Bij het overstappen volstaat het klantnummer en/of het simkaartnummer van je huidige provider.

Als je verdere vragen hebt, laat het gerust weten!

VossyGamer


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Beste @VossyGamer ,

Super bedankt voor je antwoord. Heeft me zeker geholpen 🙏

Nog zo makkelijk om overstap te maken 😉

Christophe