een week geleden
Hallo,
Ik ben al klant bij Hey! telecom met vast internet en één mobiel abonnement.
Binnenkort had ik graag nog een mobiel abonnement 'verhuist' naar Hey! telecom.
Bij de virtuele provider (die enkel mobiele abonnementen aanbied) waar mijn tweede mobiel nr aktief is , vind ik nergens een Easy Switch (ES) code op de factuur of in de app.
Weet iemand of ES ook van toepassing is voor mobiele abonnementen óf enkel voor vast internet en TV?
Christophe
Opgelost! Ga naar oplossing.
een week geleden
Hey Christophe,
Dank je voor je bericht. Easy Switch is enkel van toepassing op vaste diensten zoals internet en televisie. Voor mobiele abonnementen heb je geen Easy Switch-code nodig. Bij het overstappen volstaat het klantnummer en/of het simkaartnummer van je huidige provider.
Als je verdere vragen hebt, laat het gerust weten!
VossyGamer
een week geleden
Hey Christophe,
Dank je voor je bericht. Easy Switch is enkel van toepassing op vaste diensten zoals internet en televisie. Voor mobiele abonnementen heb je geen Easy Switch-code nodig. Bij het overstappen volstaat het klantnummer en/of het simkaartnummer van je huidige provider.
Als je verdere vragen hebt, laat het gerust weten!
VossyGamer
een week geleden
Beste @VossyGamer ,
Super bedankt voor je antwoord. Heeft me zeker geholpen 🙏
Nog zo makkelijk om overstap te maken 😉
Christophe
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.