op 29-11-2023 4h24
Hallo,
Er is iets mis gegaan met de activatie van mijn sim-kaart. Ik krijg een bericht zowel via mail als sms dat ik moet bellen naar een nr. maar dat blijkt de klantendienst van Orange te zijn en daar kunnen ze me dus niet helpen. Op de chat krijg ik ook geen gehoor. Het enige wat ik moet doen is een sim-kaartnr. doorgeven. Hier heb ik ook al een bericht gepost met alle details, maar dat werd gemarkeerd als spam. Ik heb nog 4 dagen tijd om iets door te geven. Ik ben al klant met vast internet en een mobiel abo.
Op welke manier kan ik contact nemen?
Bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-11-2023 13h16
Hallo @Trickie ,
Sorry om dat te lezen 😞
Kan je contact met ons opnemen via messenger of instagram? We zullen een dossier voor je openen 😉
Rizlaine
op 29-11-2023 13h04
Hey, zoiets heb ik in het verleden ook moeten doen. Ik gaf mijn simkaartnummer (en andere gegevens) door via de chat (soms moet je geduld hebben tot je iemand hebt) maar ik gaf het ook door via Messenger.
En dat lukte uiteindelijk wel.
op 29-11-2023 13h16
Hallo @Trickie ,
Sorry om dat te lezen 😞
Kan je contact met ons opnemen via messenger of instagram? We zullen een dossier voor je openen 😉
Rizlaine
op 29-11-2023 13h31
@Rizlaine Ik heb deze morgen via messenger een bericht gestuurd met alle details.
op 29-11-2023 13h44
@Trickie , je krijgt zo snel mogelijk een antwoord 🙂
op 08-12-2023 4h08
Ik heb mijn gegevens via messenger doorgegeven en na enkele dagen was het opgelost. Als het goed is mag het ook eens worden gezegd!
op 11-12-2023 15h05
@Trickie Hartelijk dank voor je feedback! 😊
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.