Na 2 weken is de simkaart nog steeds niet ontvangen en reageert niemand op de chat.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 05-11-2024 14h46
Tot op heden heb ik mijn sim kaart niet ontvangen. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice, via webchat en facebook, helaas zonder resultaat.
Gezien deze situatie, wil ik graag mijn abonnement op dit moment stopzetten. Kunt u mij informeren over uw proces om dit abonnement te beëindigen?
2 ANTWOORDEN 2
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-11-2024 19h20
Hetzelfde probleem
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-11-2024 10h11
Hey Pelin, heb je al contact opgenomen met de klantendienst via social media?

