een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
Beste,
Bij deze mijn vastellingen voor de prijsveranderingen.
Ik zie dat hey! inderdaad de prijzen gaat volgen van digi voor het abonnement mobile S
oneindig bellen + sms/mms op alle abonementen.
Volgende prijzen zie ik:
hey! mobile S: 15GB voor 5 euro
Hey! mobile M: 25GB voor 9 euro
Hey! mobile L: 50GB (80GB voor nieuwe klanten in Black friday) voor 14 euro
Hey! mobile XL: 160GB (200GB voor nieuwe klanten in black friday) voor 25 euro
Waarom zijn deze verhogingen in de L en XL telkens alleen voor nieuwe klanten en kunnen bestaande klanten hier niet van profiteren? Dit zal vermoedelijk gaan doordat de actie loopt over een beperkte periode. Kunnen we dan geen optie krijgen dat bestaande klanten die reageren binnen deze periode ook kunnen genieten van deze actie? Bijvoorbeeld een toevoeging van een tijdelijk beschikbare knop in het myhey! applicatie + website waardoor dan automatisch de aanvraag word verwerkt en toegevoegd vanaf de volgende periode?
Met vriendelijke groeten
een week geleden
En gaan nieuwe klanten dan ook genieten van de data verdubbeling na een jaar 🤔
Wat dan is de actie nog interessanter
een week geleden
Je hoeft geen jaar te wachten zoals vroeger het geval was met de "data boost", dit gaat in vanaf 18 december.
een week geleden
Er staat niets meer vermeld van data verdubbeling voor huidige of nieuwe klanten meer vermeld in de abonnementen van hey!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.