Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al 2 dagen zonder telefonie en net klant

Orry
Beginnend Wegliefhebber

Hallo, 

ik stapte gistermiddag over van Orange naar Hey, tot mijn spijt… want nu kan ik al twee dagen niet bellen of sms’en of deze ontvangen.

ik nam een pakket voor internet en een pakket voor onbeperkt bellen en sms’en met 50GB data… mijn data werkt, maar mijn telefoonnummer lijkt niet te werken (oospronkelijk nummer van Orange)

als ik zelf bel, krijg ik steeds een menu in het frans, dat ik mij moet identificeren om mijn prepaid kaart  te gebruiken… maar dit is helemaal geen prepaid kaart. Desondanks toch geprobeerd om de info te volgen en dit op de website van orange te activeren, maar daar kan ik alleen aanmelden via Itsme, met mijn telefoonnummer of simkaarnummer. Itsme is verbonden met mijn nummer- werkt niet. Mijn nummer… werkt niet en dan blijkt mijn simkaartcode ook nog niet te kloppen. 

nu hang ik al sinds 12u (het is 16u30 nu) aan een chat waar zo om het uur eens gevraagd wordt of ik al geprobeerd heb mijn telefoon uit te zetten. Geloof me, ik heb hem al 20 keer opnieuw gestart. 

hoe kan het dat niemand antwoord in die chat? Hoor ik geen contact te kunnen opnemen via telefoon? 

ik heb klanten die me misschien al twee dagen proberen te bereiken… dit is schandalig. 

dit is mijn laatste hoop! Kan iemand eindelijk helpen?!

dankje!

1 ANTWOORD 1

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @Orry ,

Bij een overstap van Orange naar Hey! wordt je nummer eerst een prepaid nummer en daarna wordt het overgeschakeld naar een Hey! postpaid nummer. Heb je vandaag nog problemen met je simkaart? Indien ja, stuur dan gerust een privébericht via Facebook of Instagram. De klantendienst van Hey! is daar beschikbaar en je kunt daar snel een antwoord op je vraag krijgen. Laat zeker weten hoe het verder verloopt.

Groetjes, 

Yousra 🙂