op 12-12-2023 23h49
De activatie duurt nu al 12 uur. Dus ik ben al 12 uur onbereikbaar.
Hoe lang gaat dat eigenlijk duren.
Dit kan toch niet waar zijn.
op 13-12-2023 12h28
Ondertussen al meer dan 24 uren onbereikbaar
Zou die activatie ooit in orde komen
En waarom reageert de helpdesk niet via chat of messenger zelfs niet na een dag
Nog nooit meegemaakt dat je zo lang moet wachten en onbereikbaar bent en vervolgens geen enkele steun of antwoord krijgt van de helpdesk
Was ik maar niet geswitched...
op 13-12-2023 14h42
op 15-12-2023 11h00
Het is na 2 dagen opgelost.
Wat raar was dat de Nederlandstalige chat op de website nooit heeft gereageerd op al mijn pogingen in die 2 dagen zelfs niet na uren wachten. Maar dat de Franstalige altijd binnen enkele minuten antwoordde
op 21-12-2023 17h10
@Janspeer , we lopen achter met de nl chat... sorry voor dat 😞
Ik ben blij te lezen dat je probleem is opgelost 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.