op 27-12-2023 15h34
Ik zie dat nieuwe abonnees bijv een tariefformule kunnen kiezen met levenslang -5 euro. Kunnen "oude" abonnees daar ook op een of andere manier gebruik van maken? Bijvoorbeeld abonnement opzeggen en direct terug klant worden?
op 01-01-2024 13h14
Ik heb het op die manier gedaan. 👌🏻
op 03-01-2024 8h21
hallo, dus eigenlijk wil Hey dat we allemaal ons abonnement opzeggen en later als er weer een promo is terug hey worden? Ik zou het veel logischer vinden dat ook wij kunnen genieten van de promo. Kan er iemand uitleggen waarom dat niet kan?
op 09-01-2024 12h05
Hallo @caodine ,
Dat is niet de bedoeling... Het is een promotie voor nieuwe activeringen
op 09-01-2024 14h10
Ja ik ben akkoord t is niet de bedoeling, maar waarom dan de trouwe leden ook niet laten genieten van de promo?
op 09-01-2024 14h25
@caodine Omdat elke klant een korting kreeg bij het activeren...
op 09-01-2024 14h23
Dat begrijp ik maar trouwe klanten moet je ook behouden. Enige aanmoediging doet altijd deugd.
op 29-01-2024 18h36
Ik stapte als nieuwe abonnee over naar Hey met liefst 3 telefoonnummers. Een paar dagen later komt de promo, dus voor mij 15 euro per maand !
Ik zou het absoluut niet ernstig vinden dat mij voor die 2 dagen die korting ontzegd wordt. Dat zou voor mij reden genoeg zijn om terug naar een andere provider over te stappen !
op 29-01-2024 18h49
Het is toch te gek dat je zoals Tommeke79 de abonnementen zou moeten gaan opzeggen en onmiddellijk terug aanvragen ? Voor Hey zelf ook lastiger : nieuwe simkaarten en voor de abonnees een zinloze last. Ik kan nog aannemen dat Hey niet automatisch alle lopende abonnementen aanpast, maar even de aanpassing doen bij alerte klanten die het opmerken en vragen zou minstens correct zijn. Overigens : ik lees hierboven dat elke klant korting kreeg bij het activeren...... Heb ik toch niet gekregen ! Integendeel kreeg ik al een factuur doorgestuurd van 15 euro...... voor de periode van de EERSTE TWEE DAGEN van mijn abonnement !
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.