Discussie
Hoe mijn facturen betalen
Hier vind je een beschrijving van de verschillende mogelijkheden om je factuur te betalen Er zijn drie mogelijkheden On-line met My Hey! Domiciliëring OverschrijvingJe My Hey! is je eigen klantenzone. Je vindt er je facturen met hun detail en ook de mogelijkheid om ze direct te betalen. Het volstaat
Artikelen
•
Tips & Tricks
832
0
0
0
Wat is een premium nummer?
Hallo iedereen! Ik zag dat je vragen over de Premium nummers had 🙂 Een Premium Nummer is een betaalnummer waarmee je een specifieke dienst kunt bereiken of specifieke informatie kunt ontvangen door een hoger tarief te betalen dan voor "normale" gesprekken. Deze nummers worden gewoonlijk gebruikt vo
Artikelen
•
Tips & Tricks
2.9K
7
0
0
Je factuur is hoger dan verwacht ...
Je vraagt je misschien af hoe het komt dat je factuur hoger is dan de kost van je abonnement… Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Vooreerst wordt je abonnement vooruitbetaald, dwz je betaalt al voor de volgende periode. Als je vandaag een abonnement neemt, dan zal je op de factuur zien dat
Artikelen
•
Tips & Tricks
710
0
0
Moet ik betalen als ik bel in het buitenland ?
Ja, maar soms ook niet – ik leg het even uit Met je forfait kun je ongelimiteerd bellen in België. En wanneer je op een buitenlands netwerk in Europa zit, kun je bellen naar gans Europa – België inbegrepen – zonder bijkomende kosten. Enige voorbeelden. Je bent op wandel in Barcelona en je wil 's avo
Artikelen
•
Tips & Tricks
2.2K
4
0
Wat gebeurt er wanneer je in Europa reist?
Hallo, Je kan bellen, sms'en en surfen net als thuis, zonder extra kosten! Reis je naar het Verenigd Koninkrijk? Maak je geen zorgen over de Brexit, je kan je gsm gewoon blijven gebruiken zoals in België. Let op: Zwitserland, Andorra, Monaco en Montenegro behoren niet tot de EU. Heb je twijfels over
Artikelen
•
Tips & Tricks
2.5K
7
Tips en tricks om geld te besparen!
Hallo team! Zoals je weet zijn de prijzen het afgelopen jaar gestegen door de inflatie. Het is geen gemakkelijke tijd en ik wil je graag een beetje helpen 😊. Als je onnodige uitgaven wilt vermijden, is dit artikel voor jou! Het is niet altijd gemakkelijk om het juiste tariefplan voor je mobiel te k
Artikelen
•
Tips & Tricks
1.8K
4
0