Tips & tricks

Praktische tips van de hey!-community

Nieuwe topic starten

Discussie

• Vastgepind

Roaming of internationaal bellen?

Hallo, Het verschil tussen die twee is niet altijd duidelijk – veel vragen hierover de laatste tijd. Eigenlijk is het eenvoudig. Van zodra je op een buitenlands netwerk zit ben je in roaming. Let op : er staat buitenlands netwerk en niet in het buitenland. Dit betekent dat als je ergens in de grenss

Artikelen

• 

Tips & Tricks

799

0

0

• Mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd: wat moet ik doen?

Je hebt je hey!-simkaart ontvangen, maar ze werkt nog niet? Geen paniek

Artikelen

• 

Tips & Tricks

212

0

• Het is gemakkelijk om je hey! klantenzone te creëren!

Hallo, Om toegang te krijgen tot je My hey! account en je abonnementen online te beheren, kun je je klantenzone onmiddellijk aanmaken via deze link. 🙂 Hier zijn de te volgen stappen: Ga naar de registratiepagina Ga naar de accountaanmaakpagina op onze website hey! en klik op "Maak het direct aan!".

Artikelen

• 

Nieuwe structuur 

1.3K

8

• Laten we samen bouwen!

Hallo, We willen graag horen wat je denkt over hey! hey! wil investeren in haar community om haar aanbod te ontwikkelen en de klantervaring te verbeteren. In het kader van deze co-creatie zullen we verschillende workshops aanbieden 😃 Je bent vrij om je mening met ons te delen en deel te nemen wanne

Artikelen

• 

Co-creatie

242

0

0

• Speedtest

Hallo, Ik neem aan dat iedereen bekend is met de applicatie Speedtest. Deze applicatie wordt voornamelijk gebruikt om de snelheid van je WiFi- of mobiele verbinding te achterhalen. Maar wist je dat deze applicatie je nog veel meer informatie geeft? Je kunt gebruik maken van een beveiligde VPN-verbin

Artikelen

• 

Tips & Tricks

1.1K

4

0

• Hoe kan ik mijn abonnement overdragen?

Hallo iedereen ! Ik heb gemerkt dat jullie vragen hebben over abonnementsoverdrachten. Het leek me leuk om dit even te verduidelijken, altijd handig 🙂 Wat is een verzoek tot overdracht van een abonnement? Je doet een aanvraag voor abonnementsoverdracht wanneer je jouw abonnement wil overdragen aan

Artikelen

• 

Tips & Tricks

606

0

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten