Tips & tricks

Praktische tips van de hey!-community

Nieuwe topic starten

Discussie

• Pas op voor telefoonoplichting!

Hallo allemaal! Het gaat over telefoonoplichting uit het buitenland. Deze nummers worden weergegeven met een + gevolgd door een reeks cijfers en het voorvoegsel komt niet overeen met een Belgisch nummer (+32). Je kan altijd het voorvoegsel googelen om uit te vinden om welk land het gaat. Als je het

Artikelen

• 

Phishing

253

0

0

0

• Heb je problemen met je WiFi-verbinding?

Hey iedereen ! Hier enkele tips die je kan gebruiken bij problemen met je WiFi-verbinding. Indien meerdere apparaten geen verbinding maken met WiFi: Controleer of het WiFi-lampje op je internetmodel brandt. Zorg er ook voor dat je modem altijd is aangesloten op de voeding.Als het WiFi-lampje niet zi

Artikelen

• 

Tips & Tricks

430

0

0

• Heb je een gsm-abonnement besteld en wil je weten hoe de activering verloopt?

Hallo, In dit artikel helpen we je verder 😉. Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen. 😊 Heb je de

Artikelen

• 

Tips & Tricks

3.6K

23

0

0

• Hoe reset ik de netwerkinstellingen op mijn Android?

Hallo! Hier zijn de stappen om de netwerkinstellingen op je Android-apparaat te resetten 🙂Afhankelijk van de Android-versie kunnen deze stappen enigszins variëren, maar de algemene stappen veranderen niet 😉 1. Ga naar Instellingen 2. Druk op Systeem3. Selecteer Resetten 4. Selecteer Netwerkinstell

Artikelen

• 

Tips & Tricks

499

0

0

0

• Hoe reset ik de netwerkinstellingen op mijn iPhone?

Halloo iedereen! Als je een iPhone hebt en je wilt de netwerkinstellingen van je toestel opnieuw instellen, vind je hieronder de 6 stappen die je hiervoor moet volgen: Step 1: "Instellingen” Step 2: "Algemeen” Step 3: Klik op "iPhone overzetten of resetten". Step 4: Kies "Reset". Step 5: Je apparaat

Artikelen

• 

Tips & Tricks

473

0

0

0

• Tips en tricks om jouw internetverbinding te verbeteren!

Hallo! Zoals je weet hebben we een nieuw product in ons gamma: hey! Internet, dat is onbeperkt vast internet voor thuis. Iedereen kan hey! Internet bestellen, geen gedoe met pakketten. Goedkoop, gemakkelijk voor iedereen en de technieker helpt je met de installatie. Maar natuurlijk kan er eens iets

Artikelen

• 

Tips & Tricks

1K

2

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté