Discussie
Enkele tips om de planeet te helpen!
Hallo! Het hey! team wilt een paar eco-acties voorstellen om onze planeet te helpen beschermen 😉 Vergeet niet om jouw apparaat los te koppelen zodra de batterij vol is.Sommige apparaten zijn ecologisch, kies bij voorkeur deze, het kan alleen maar goed zijn voor onze planeet Het is raadzaam om jouw
Artikelen
•
Tips & Tricks
286
0
0
0
Pas op voor phishing !
Hallo, Het hey! team wil graag jouw meldingen sturen over phishing en geeft je enkele tips over deze praktijk 😊. Ter herinnering, het is een webfraude, een poging tot hack of oplichting... Er zijn er veel op dit moment en ik zou niet willen dat je erin trapt! Kortom, het is echt niet cool ☹ hun doe
Artikelen
•
Phishing
322
0
0
0
Meer informatie over 5G
Hallo 😊 Bij het hey! team merkten we dat jullie wat vragen hebben over 5G. We kunnen je meteen geruststellen, want je hebt absoluut toegang tot het 5G-netwerk met je hey!-abonnement in alle gebieden waar 5G wordt aangeboden. 😉 Maar wat is 5G? Zoals je weet is er 1G, 2G, 3G, 4G en nu dus 5G. Dit be
Artikelen
•
Tips & Tricks
470
2
Hoe kun je je dataverbruik onder controle houden ?
Hallo, Met de zomer voor de deur deel ik graag een paar tips en tricks over het controleren van mobiele data. Het kan je helpen een onaangename verrassing te voorkomen 🙂 Dit zijn de toepassingen die de meeste data verbruiken: - Muziek streamen en podcasts: tussen 40 en 50 MB per uur - Netflix: onge
Artikelen
•
Tips & Tricks
562
0
0
0
Hoe wijzig ik mijn tariefplan?
Hey! Zit je soms zonder data, sms'jes of belminuten? Geen paniek! Je kunt je tariefplan één keer per maand wijzigen via je My hey! app. Bij wijziging kan je meteen van je nieuwe plan genieten 😉. Je doet dit als volgt: - Log in op de My hey! app en selecteer "Mijn producten". - Klik op "Wijzig mijn
Artikelen
•
Tips & Tricks
1.1K
5
0
Hoe weet ik zeker dat hey! mijn betaling ontvangen heeft?
Hallo iedereen ! Ik weet niet hoe het met je zit, maar ik ondervind dat het niet altijd gemakkelijk is om te weten wat je moet doen als je vragen hebt over een betaling. Je zult me vertellen dat het genoeg is om de klantendienst te contacteren, maar wil je echt je smartphone opnemen? Persoonlijk, ni
Artikelen
•
Tips & Tricks
954
0
0
0