op 11-07-2022 13h46
Hey,
Tariefwijziging via je My hey!
Ik krijg steeds volgende melding:
Het is niet de bedoeling dat ik nu van tariefplan verander maar misschien volgend jaar, nu eerst een jaar mijn verbruik opvolgen.
Ik ben een kleinverbruiker: Data +/- 1.5 GB +/- 60 belminuten 60 sms / maand.
Momenteel heb ik het 10GB abo. van 15€ (nu 10 in promotie).
Als mijn verbruik zo laag blijft verander ik volgend jaar misschien wel naar 1GB abo. van 7€
1. nu lukt dit niet :
2. wordt de opgebouwde data (steeds 25% na maanden) mee overgenomen.
m.a.w. dat ik dan 2GB zou hebben.
op 11-07-2022 17h15
Bedenk ook dat je de inteken promo voor 26j+ van 2 jaar kwijt bent en dus maar € 3 minder betaald dan nu.
met +/- 1.5Gb verbruik ga ja de eerste maanden meer meer betalen dus:
op 13-07-2022 11h50
Van tarief veranderen kan je maximum 1x per 30 dagen; dus als je nieuwe klant bent, kan je pas na 30 dagen je plan wijzigen. Vanaf dan kan het 1x per 30 dagen.
Jouw hey!-boost data wordt altijd meegenomen, ongeacht het aantal keer dat je van plan verandert. Voor de promoties (welkompromo of jeugdkorting) is dit anders; je kan tijdens de looptijd van de promo van tariefplan veranderen; zodra je promo afgelopen is, zal je automatisch terugvallen op de normale prijzen. Tijdens de tariefwijziging in de (toekomstige) app en op het web ga je telkens de juiste prijs zien die van toepassing zal zijn. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Je kan de promo voorwaarden nalezen op onze website
op 13-07-2022 14h50
Dit wist ik nog niet bedankt voor de info 😎 (ik was dus gedeeltelijk fout in mijn antwoord)
op 18-07-2022 9h49
@cyberbug & Yves
bedankt voor jullie antwooden!
Nu ben ik toch wat wijzer geworden.
Zoals ik al schreef, is het niet de bedoeling dat ik nu van tariefplan verander.
Maar bekijk ik mijn gemiddeld verbruik na de proefperiode en dan zie ik wel wat het beste voor me zou zijn.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.