Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tariefwijziging

PatrickF
Aspirant Wegliefhebber

Hey,

Tariefwijziging via je My hey!

  1. Meld je aan op MyHey! en ga naar Mijn producten.
     
  2. Klik op Tariefplan wijzigen.

Ik krijg steeds volgende melding:  

Deze tariefwijziging voor je kaart is niet toegestaan.

Het is niet de bedoeling dat ik nu van tariefplan verander maar misschien volgend jaar, nu eerst een jaar mijn verbruik opvolgen.

Ik ben een kleinverbruiker: Data +/- 1.5 GB   +/- 60 belminuten   60 sms  / maand.

Momenteel heb ik het 10GB abo. van 15€ (nu 10 in promotie).

Als mijn verbruik zo laag blijft verander ik volgend jaar misschien wel naar 1GB abo. van 7€

1. nu lukt dit niet :

Deze tariefwijziging voor je kaart is niet toegestaan.

2. wordt de opgebouwde data (steeds 25% na maanden) mee overgenomen.

m.a.w. dat ik dan 2GB zou hebben.

 

 

4 ANTWOORDEN 4

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber
  1. Waarom dit nu niet is toegestaan weet ik niet (mogelijks word er nog gewerkt aan het systeem ?)
  2. De opgebouwde data ben je bij verandering van tariefplan kwijt. (zowel bij up of downgrade) van wat ik las.
    je zou dan terug met 1gb beginnen. aan €7

Bedenk ook dat je de inteken promo voor 26j+ van 2 jaar kwijt bent en dus maar € 3 minder betaald dan nu.

met +/- 1.5Gb verbruik ga ja de eerste maanden meer meer betalen  dus:

  • € 7 + € 5 voor 500mb betalen = € 12 voor de eerste 3 maanden
  • € 7 + € 2.5 voor 250mb  = € 9.5 voor de volgende 3 maanden
  • € 7 voor de volgende 6 maanden en de jaren daarop.
Greetz Cyberbug

Yves
Expert
Expert

Dag @PatrickF en @cyberbug 

Van tarief veranderen kan je maximum 1x per 30 dagen; dus als je nieuwe klant bent, kan je pas na 30 dagen je plan wijzigen. Vanaf dan kan het 1x per 30 dagen.

Jouw hey!-boost data wordt altijd meegenomen, ongeacht het aantal keer dat je van plan verandert. Voor de promoties (welkompromo of jeugdkorting) is dit anders; je kan tijdens de looptijd van de promo van tariefplan veranderen; zodra je promo afgelopen is, zal je automatisch terugvallen op de normale prijzen. Tijdens de tariefwijziging in de (toekomstige) app en op het web ga je telkens de juiste prijs zien die van toepassing zal zijn. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. 

Je kan de promo voorwaarden nalezen op onze website

 

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

Dit wist ik nog niet bedankt voor de info 😎 (ik was dus gedeeltelijk fout in mijn antwoord)

Greetz Cyberbug

PatrickF
Aspirant Wegliefhebber

@cyberbug  & Yves

bedankt voor jullie antwooden!

Nu ben ik toch wat wijzer geworden.

Zoals ik al schreef, is het niet de bedoeling dat ik nu van tariefplan verander.

Maar bekijk ik mijn gemiddeld verbruik na de proefperiode en dan zie ik wel wat het beste voor me zou zijn.