Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"Welcome Promo", vaarwel voordeel...

bram
Beginnend Wegliefhebber

Ben je één van de eerste klanten bij Hey telecom (voor 1 Juli 2022) met toen een abonnement van 10 GB (nu 20GB + 20GB getrouwheidspromo), dan zal je net zoals mij sinds deze maand op het probleem stuitten dat je 5 euro per maand extra moet betalen. Je hebt namelijk automatisch de 'Welcome Promo' gekregen voor 2 jaar 5 euro korting te krijgen, en dat kost je 120 euro per jaar!

Waarom is dit nu een probleem?
-klanten die pas ingesprongen zijn op de eerst volgende promo krijgen tot hun 26ste levensjaar 5 euro korting per maand voor het zelfde abonnement.
-klanten die pas ingesprongen zijn op de daaropvolgende promo krijgen LEVENSLANG 5 euro korting per maand voor het zelfde abonnement.

Ik kom voor beide in aanmerking, maar had blijkbaar Hey! moeten contacteren om naar de betere promo's te switchen omdat dit niet automatisch kon (opmerkelijk, want de 'Welcome Promo' kon wel automatisch worden toegepast) 

Conclusie: ben je een trouwe klant van langer dan 2 jaar, dan wordt je daar nu voor gestraft!
(PS: probeer hun niet te chatten, want ze zeggen direct dat het je eigen schuld is + einde gesprek ;), ik sta echter wel nog open voor mocht dit toch nog worden opgelost)

7 ANTWOORDEN 7

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

@Rizlaine 

Kun je hierin duidelijkheid verschaffen?

Ikzelf heb 20 gb +20 gb getrouwdheid aan €10 vanwege de levenslange korting.

Maar op wat hebben we momenteel als trouwe klanten van het eerste uur eigenlijk nog allemaal recht?

Jl
Beginnend Wegliefhebber

hier hetzelfde tegen gekomen heb 1 abonnement kunnen veranderen naar die 14€ de rest lukt niet , al enkeldagen proberen contact te zoeken via chat niets, zal moeten veranderen denk ik van provider, al mails gestuurd ook niets

 

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @bram,

Ik snap je volledig, maar jammer genoeg kunnen we je hiermee niet helpen op het forum. Wij beantwoorden vragen en helpen indien mogelijk, maar wij bieden geen klantenservice. Het is waar dat je de promotie krijgt die bestaat bij het afsluiten van een abonnement en dat nieuwe promoties voor nieuwe klanten niet automatisch worden toegepast op bestaande klanten. Als het moeilijk gaat via de chat, kun je ook via Messenger of Instagram contact opnemen met de klantendienst.

Groetjes, 

Yousra 🙂

Jl
Beginnend Wegliefhebber

laat maar heb een andere provider genomen, kon mijn abonnementen niet veranderen op min account , jammer voor de service als je er geen gebruik kan van maken, chat kreeg ook geen antwoordt om dit op te lossen daarmee onze overstap, wie weet in de toekomst, we zien wel

Rallyhammer
Aspirant Wegliefhebber

Hetzelfde geldt voor mij, ik voel me een beetje opgelicht, en ik heb 4 contracten en internet van hey internet...
Wees niet verbaasd als u veel klanten verliest.
Groeten Ralf

 

Hetzelfde geldt voor mij, ik voel me een beetje opgelicht, en ik heb 4 contracten en internet van hey internet...
Wees niet verbaasd als u veel klanten verliest.
Groeten Ralf

Rallyhammer
Aspirant Wegliefhebber

Hetzelfde geldt voor mij, ik voel me een beetje opgelicht, en ik heb 4 contracten en internet van hey internet...
Wees niet verbaasd als u veel klanten verliest.
Groeten Ralf

Rallyhammer
Aspirant Wegliefhebber

https://callmepower.be/nl/telecom/provider/hey/reviews

da Staat all veel wat hey niet doet