Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

"Welcome Promo", vaarwel voordeel...

Ben je één van de eerste klanten bij Hey telecom (voor 1 Juli 2022) met toen een abonnement van 10 GB (nu 20GB + 20GB getrouwheidspromo), dan zal je net zoals mij sinds deze maand op het probleem stuitten dat je 5 euro per maand extra moet betalen. Je hebt namelijk automatisch de 'Welcome Promo' gekregen voor 2 jaar 5 euro korting te krijgen, en dat kost je 120 euro per jaar!

Waarom is dit nu een probleem?
-klanten die pas ingesprongen zijn op de eerst volgende promo krijgen tot hun 26ste levensjaar 5 euro korting per maand voor het zelfde abonnement.
-klanten die pas ingesprongen zijn op de daaropvolgende promo krijgen LEVENSLANG 5 euro korting per maand voor het zelfde abonnement.

Ik kom voor beide in aanmerking, maar had blijkbaar Hey! moeten contacteren om naar de betere promo's te switchen omdat dit niet automatisch kon (opmerkelijk, want de 'Welcome Promo' kon wel automatisch worden toegepast) 

Conclusie: ben je een trouwe klant van langer dan 2 jaar, dan wordt je daar nu voor gestraft!
(PS: probeer hun niet te chatten, want ze zeggen direct dat het je eigen schuld is + einde gesprek ;), ik sta echter wel nog open voor mocht dit toch nog worden opgelost)

Aspirant Hiker

 • 

59  messages

@Rizlaine 

Kun je hierin duidelijkheid verschaffen?

Ikzelf heb 20 gb +20 gb getrouwdheid aan €10 vanwege de levenslange korting.

Maar op wat hebben we momenteel als trouwe klanten van het eerste uur eigenlijk nog allemaal recht?

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

hier hetzelfde tegen gekomen heb 1 abonnement kunnen veranderen naar die 14€ de rest lukt niet , al enkeldagen proberen contact te zoeken via chat niets, zal moeten veranderen denk ik van provider, al mails gestuurd ook niets

 

Moderator

 • 

252  messages

Dag @bram,

Ik snap je volledig, maar jammer genoeg kunnen we je hiermee niet helpen op het forum. Wij beantwoorden vragen en helpen indien mogelijk, maar wij bieden geen klantenservice. Het is waar dat je de promotie krijgt die bestaat bij het afsluiten van een abonnement en dat nieuwe promoties voor nieuwe klanten niet automatisch worden toegepast op bestaande klanten. Als het moeilijk gaat via de chat, kun je ook via Messenger of Instagram contact opnemen met de klantendienst.

Groetjes, 

Yousra 🙂

Aspirant Wegliefhebber

 • 

6  messages

Hetzelfde geldt voor mij, ik voel me een beetje opgelicht, en ik heb 4 contracten en internet van hey internet...
Wees niet verbaasd als u veel klanten verliest.
Groeten Ralf

Aspirant Wegliefhebber

 • 

6  messages

https://callmepower.be/nl/telecom/provider/hey/reviews

da Staat all veel wat hey niet doet 

 

 

Mentions J'aime