op 01-08-2023 17h10
Op mijn factuur van deze maand is voor 60 euro aan kosten aangerekend buiten mijn bundel, terwijl ik helemaal niets verbruikt heb. De kosten komen ook totaal niet overeen en in het algemeen is de factuur compleet verkeerd. Schandalig.
Ook de helpdesk “altijd bereikbaar” is niet bereikbaar en via social media antwoordt al helemaal niemand. Goeie service hoor, was al aan het denken om over te stappen maar nu ga ik toch eens mijn opties bekijken
op 02-08-2023 9h10
Hallo @442willem ,
Heb je de details van je factuur gecontroleerd via je my hey! app of je klantenzone?
Rizlaine
op 07-08-2023 12h24
Idem hier.
Er zijn geen details te zien op de factuur (ook niet de gedetailleerde via klantenzone).
Gewoon 60 euro aanrekenen (en 3 smsen tesamen sturen). Alles doorgestuurd via de chat (inclusief bewijs dat er geen verbruik was in die periode).
op 11-08-2023 17h22
Hallo @stino89 ,
Heb je meer informatie ontvangen via chat?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.