Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterechte kosten

442willem
Stapper

Op mijn factuur van deze maand is voor 60 euro aan kosten aangerekend buiten mijn bundel, terwijl ik helemaal niets verbruikt heb. De kosten komen ook totaal niet overeen en in het algemeen is de factuur compleet verkeerd. Schandalig. 

Ook de helpdesk “altijd bereikbaar” is niet bereikbaar en via social media antwoordt al helemaal niemand. Goeie service hoor, was al aan het denken om over te stappen maar nu ga ik toch eens mijn opties bekijken

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @442willem ,

Heb je de details van je factuur gecontroleerd via je my hey! app of je klantenzone?

Rizlaine

stino89
Beginnend Wegliefhebber

Idem hier.

Er zijn geen details te zien op de factuur (ook niet de gedetailleerde via klantenzone).
Gewoon 60 euro aanrekenen (en 3 smsen tesamen sturen). Alles doorgestuurd via de chat (inclusief bewijs dat er geen verbruik was in die periode).

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @stino89 ,

Heb je meer informatie ontvangen via chat?