op 21-08-2023 15h19
Gisteren beslist om van Jim mobile prepaid over te stappen op Hey, en nu al spijt van 😞
Het begon al goed: je moet opgeven van welke operator je naar Hey overstapt, en je kan kiezen uit een 5 tal grote namen. Jim staat daar niet tussen dus je kiest dan "andere"...
Ik kreeg al meteen een email dat de nummeroverdracht niet gelukt was:
Bedankt voor je bestelling van een hey!-abonnement.
Helaas kunnen we momenteel niet overgaan tot de overdracht van je nummer [...] omdat we niet beschikken over je correcte simkaartnummer bij UNKNOWN.
Contacteer ons op het nummer 0800 35 330 van maandag tot zaterdag van 9 uur tot 17.30 uur om samen tot een oplossing te komen.
Prettige dag!
Het hey!-team
Dus ik bel naar dat nummer -- dat blijkt een Orange support nummer te zijn en daar willen ze me niet helpen, ze verwijzen naar de Chat van Hey... maar daar zit enkel een oerdomme chatrobot die al direct laat weten "Ik zal ons gesprek doorgeven aan mijn collega... Ga niet weg 😉, hij of zij pakt dit zo op."
Nou, "zo" is dus "helemaal niet". na 6 (ZES) uur wachten nog geen antwoord.
Ik vermoed dat het probleem is dat die "UNKNOWN" operator het probleem is en dat ze ergens moeten aangeven dat dit eigenlijk Proximus is.
'Hey' is een "virtuele" operator (MVNO) -- maar deze is een beetje TE virtueel...
op 22-08-2023 8h37
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.