Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer overdragen naar Hey lukt niet, geen support.

kilo
Stapper

Gisteren beslist om van Jim mobile prepaid over te stappen op Hey, en nu al spijt van 😞

Het begon al goed: je moet opgeven van welke operator je naar Hey overstapt, en je kan kiezen uit een 5 tal grote namen. Jim staat daar niet tussen dus je kiest dan "andere"... 

Ik kreeg al meteen een email dat de nummeroverdracht niet gelukt was:

Bedankt voor je bestelling van een hey!-abonnement.

Helaas kunnen we momenteel niet overgaan tot de overdracht van je nummer [...] omdat we niet beschikken over je correcte simkaartnummer bij UNKNOWN.

Contacteer ons op het nummer 0800 35 330 van maandag tot zaterdag van 9 uur tot 17.30 uur om samen tot een oplossing te komen.

Prettige dag!

Het hey!-team

Dus ik bel naar dat nummer -- dat blijkt een Orange support nummer te zijn en daar willen ze me niet helpen, ze verwijzen naar de Chat van Hey... maar daar zit enkel een oerdomme chatrobot die al direct laat weten "Ik zal ons gesprek doorgeven aan mijn collega... Ga niet weg 😉, hij of zij pakt dit zo op."

Nou, "zo" is dus "helemaal niet". na 6 (ZES) uur wachten nog geen antwoord.

Ik vermoed dat het probleem is dat die "UNKNOWN" operator het probleem is en dat ze ergens moeten aangeven dat dit eigenlijk Proximus is.

'Hey' is een "virtuele" operator (MVNO) -- maar deze is een beetje TE virtueel...

1 ANTWOORD 1

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @kilo ,

hey! is een 100% digitaal merk, je kunt contact met ons opnemen via Facebook, instagram of chat

Heb je je simnummer aan onze klantenservice gegeven?
Als dat de enige informatie is die mist, lossen we het snel op 🙂

Rizlaine