op 12-09-2023 15h27
Hey!
Ik heb 2 simkaarten op één factuur (zelfde naam, zelfde adres, zelfde persoon).
Nu kan ik in de app of desktop onder 'my hey' slechts mijn eerste nummber/verbruik zien.
Dus niet beide nummers én beide data.
Is dit normaal? Doe ik iets fout?
Of kan het gewoon niet om ze beiden te zien? (wat wel héél jammer zou zijn, toch?)
Alvast bedankt!!
op 13-09-2023 17h48
op 06-12-2023 21h40
en wat met een account op My hey? Heb ook 2 nummers naar hey overgezet maar bij mobile vikings kon ik die beheren en volgen in 1 account wat toch veel makkelijker is dan 2 accounts moeten aanmaken
op 11-12-2023 15h03
Hallo @carmania2000 ,
Je kunt al je nummers hier in je customer zone zien 😉
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.