Klantendienst onbereikbaar
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-06-2022 13h51
De klantendienst reageert niet op mijn vragen via de chat op de site en facebook, zelfs niet na uren wachten op antwoord. Hoe kan ik op een andere manier contact opnemen met de klantendienst?
- Labels:
-
Technische vraag
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
21-06-2022 15h22 - bewerkt 21-06-2022 15h22
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-07-2022 11h01
Zelf ook al dikwijls gehad. Best bellen als dat gaat?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
04-07-2022 13h34 - bewerkt 04-07-2022 13h35
@Kelly aarzel niet als je vragen hebt. We kunnen je antwoorden op het forum geven
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-09-2023 20h07
Ik krijg ook geen antwoord. Het lukt mij niet om een account aan te maken en mijn voicemail geraakt niet geactiveerd.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-09-2023 20h03
Ik heb dit nu ook voor. Kan u er aub voor zorgen dat ik een account kan opmaken en dat mijn voicemail geactiveerd wordt?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 13-12-2023 12h20
Ik wacht al meer dan 24 uren op activatie
Na ingave van activatie was ik direct al onbereikbaar en na 24 uur nog steeds niet. Al af en opgezet meerdere keren.
Helpdesk hey reageert niet ook niet na uren...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-10-2024 16h17
Idem, verschillende keren contact proberen te nemen via chat, geen gehoor.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-10-2024 11h03
Dag @Blue ,
Heb je al geprobeerd via de sociale mediakanalen? De wachttijd kan variëren, afhankelijk van hoe druk het is op onze sociale mediakanalen, maar je wordt daar zeker ook geholpen.
Groetjes,
YousraB 🌻
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-11-2024 12h48
Zelfde probleem hier. De vorige keer duurde het dagen en nu wacht ik al sinds 10:00 uur deze ochtend (bijna 3 uur).
Een paar maanden geleden mijn ouders kunnen overtuigen om over te schakelen, hun simkaart is "onderweg" sinds augustus.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-11-2024 12h54
De klantendienst is een drama. De vorige keer had ik geen feedback na 3 dagen wachten. Nu zit ik ook alweer te wachten sinds 10:00 uur vanochtend op de medewerker die "dadelijk" af zal komen.
In augustus mijn ouders voorgesteld ook over te stappen en ze wachten nog altijd op de brief met de simkaart die "eerstdaags" in de bus zal belanden.
De slogan "if you pay peanuts you get monkeys to do the job" begint hier steeds meer en meer steek te houden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-11-2024 14h52
Hey Simon,
Het is inderdaad niet fijn om te lezen dat je zolang moet wachten op antwoord in de chatbot. Heb je al een keer via Social Media geprobeerd?

