Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst onbereikbaar

yifski
Stapper

De klantendienst reageert niet op mijn vragen via de chat op de site en facebook, zelfs niet na uren wachten op antwoord. Hoe kan ik op een andere manier contact opnemen met de klantendienst?

11 ANTWOORDEN 11

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hey @yifski,

Nee sorry 😞

Wat is je vraag ? Kan ik je helpen ?

Rizlaine

Kelly
Stapper

Zelf ook al dikwijls gehad. Best bellen als dat gaat? 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@Kelly  aarzel niet als je vragen hebt. We kunnen je antwoorden op het forum geven

Freyau
Beginnend Wegliefhebber

Ik krijg ook geen antwoord. Het lukt mij niet om een account aan te maken en mijn voicemail geraakt niet geactiveerd.

Freyau
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb dit nu ook voor. Kan u er aub voor zorgen dat ik een account kan opmaken en dat mijn voicemail geactiveerd wordt? 

Janspeer
Aspirant Wegliefhebber

Ik wacht al meer dan 24 uren op activatie

Na ingave van activatie was ik direct al onbereikbaar en na 24 uur nog steeds niet. Al af en opgezet meerdere keren.

Helpdesk hey reageert niet ook niet na uren... 

Blue
Beginnend Wegliefhebber

Idem, verschillende keren contact proberen te nemen via chat, geen gehoor.

 

Dag @Blue , 

Heb je al geprobeerd via de sociale mediakanalen? De wachttijd kan variëren, afhankelijk van hoe druk het is op onze sociale mediakanalen, maar je wordt daar zeker ook geholpen.

Groetjes, 

YousraB 🌻

Simon1
Stapper

Zelfde probleem hier. De vorige keer duurde het dagen en nu wacht ik al sinds 10:00 uur deze ochtend (bijna 3 uur).

Een paar maanden geleden mijn ouders kunnen overtuigen om over te schakelen, hun simkaart is "onderweg" sinds augustus. 

Simon1
Stapper

 De klantendienst is een drama. De vorige keer had ik geen feedback na 3 dagen wachten. Nu zit ik ook alweer te wachten sinds 10:00 uur vanochtend op de medewerker die "dadelijk" af zal komen.

In augustus mijn ouders voorgesteld ook over te stappen en ze wachten nog altijd op de brief met de simkaart die "eerstdaags" in de bus zal belanden. 

De slogan "if you pay peanuts you get monkeys to do the job" begint hier steeds meer en meer steek te houden.

Hey Simon,

Het is inderdaad niet fijn om te lezen dat je zolang moet wachten op antwoord in de chatbot. Heb je al een keer via Social Media geprobeerd?